Oglašavajte se na internetu kako bi vaša stranica bila više tražena, vidljiva, posjećena… kako biste pred potencijalnog korisnika svojih usluga stavili baš ono što on traži.
Ako želite privući nove posjetitelje na web stranicu, povećati online prodaju, ostvariti više poziva ili potaknuti korisnike da se vrate, Google AdWords je pravo rješenje.
Korisnici pomoću ključnih riječi pronalaze vaše poduzeće na Googleu u onom trenutku kada pretražuju ono što vi nudite. Stoga, Google Adwords je idealno rješenje za mrežno oglašavanje koji vam omogućuje da dosegnete nove korisnike i proširite svoje poslovanje.
Ciljajte oglase na korisnike u određenim zemljama, regijama ili gradovima i na takav način pronađite zainteresirane za svoje usluge ili proizvode.
Uz Google AdWords možete dosegnuti korisnike dok pretražuju riječi ili izraze koje nazivamo ključne riječi ili dok pregledavaju web-lokacije s temama koje su povezane s vašom tvrtkom. Vaš se oglas može prikazati na Googleu i partnerskim web-lokacijama. Uz opciju licitiranja cijene po kliku (CPC) plaćate samo ako netko klikne vaš oglas.
Pretpostavimo da imate trgovinu za prodaju kozmetike blizu Karlovca. Postavite svoj oglas tako da se prikazuje korisnicima samo na toj lokaciji, a kada netko tko živi tamo ili posjećuje tu lokaciju pretražuje Google za "prodaju kozmetike blizu Karlovca", može vidjeti vaš oglas i kliknuti na njega kako bi se povezao s vašom tvrtkom.
Oglas se prikazuje korisnicima koji već pretražuju proizvode ili usluge koje nudite. Stoga su ti korisnici koji trebaju vaše usluge ili proizvode skloniji tome da poduzmu određenu radnju.
Možete definirati gdje će se vaš oglas prikazati – na kojim web-lokacijama i u kojim geografskim područjima, državama ili gradovima.
Uz opciju licitiranja cijene po kliku (CPC), plaćate samo kada netko klikne na vaš oglas, a ne kada se oglas prikaže.
Vi odlučujete koliko ste spremni mjesečno potrošiti, a nikad vam neće biti naplaćeno više od tog iznosa.
Pratite Prikaz izvješća o izvedbi oglasa – pogledajte koliko se novih korisnika povezalo s vašom tvrtkom putem vašeg oglasa, odakle su i ostalo.
Upotrijebite prednosti AdWords alate kako biste uredili i poboljšali oglas te povećali broj mogućih korisnika koji kontaktiraju vašu tvrtku.