menu

Google Adwords

Oglašavajte se na internetu kako bi vaša stranica bila više tražena, vidljiva, posjećena… kako biste pred potencijalnog korisnika svojih usluga stavili baš ono što on traži.

google adwords

Oglašavanje na tražilicama

Kad korisnik traži određeni pojam u tražilici npr. Google, upisuje ključnu riječ i prikazuju se dvije vrste rezultata:

  • organski rezultati prikaza stranica, što je bolji SEO stranica je bolje rangirana
  • plaćeni oglasi, gdje se plaćanjem može utjecati na poziciju. Ti rezultati označeni su obojanim poljem ispred rezultata u kojem je naznačeno da se radi o plaćenom oglasu.

Zašto Google AdWords?

Privucite više posjetitelja svojoj web stranci.

Ako želite privući nove posjetitelje na web stranicu, povećati online prodaju, ostvariti više poziva ili potaknuti korisnike da se vrate, Google AdWords je pravo rješenje.

Pronađite najprikladniju publiku u pravom trenutku

Korisnici pomoću ključnih riječi pronalaze vaše poduzeće na Googleu u onom trenutku kada pretražuju ono što vi nudite. Stoga, Google Adwords je idealno rješenje za mrežno oglašavanje koji vam omogućuje da dosegnete nove korisnike i proširite svoje poslovanje.

Oglašavajte se lokalno ili globalno

Ciljajte oglase na korisnike u određenim zemljama, regijama ili gradovima i na takav način pronađite zainteresirane za svoje usluge ili proizvode.

Način funkcioniranja Google AdWordsa

Uz Google AdWords možete dosegnuti korisnike dok pretražuju riječi ili izraze koje nazivamo ključne riječi ili dok pregledavaju web-lokacije s temama koje su povezane s vašom tvrtkom. Vaš se oglas može prikazati na Googleu i partnerskim web-lokacijama. Uz opciju licitiranja cijene po kliku (CPC) plaćate samo ako netko klikne vaš oglas.

google adwords

Primjer oglasa:

Pretpostavimo da imate trgovinu za prodaju kozmetike blizu Karlovca. Postavite svoj oglas tako da se prikazuje korisnicima samo na toj lokaciji, a kada netko tko živi tamo ili posjećuje tu lokaciju pretražuje Google za "prodaju kozmetike blizu Karlovca", može vidjeti vaš oglas i kliknuti na njega kako bi se povezao s vašom tvrtkom.

Prednosti Google AdWordsa

Pronađite korisnike koji traže ono što nudite

Oglas se prikazuje korisnicima koji već pretražuju proizvode ili usluge koje nudite. Stoga su ti korisnici koji trebaju vaše usluge ili proizvode skloniji tome da poduzmu određenu radnju.

Možete definirati gdje će se vaš oglas prikazati – na kojim web-lokacijama i u kojim geografskim područjima, državama ili gradovima.

Kontrolirajte troškove

Uz opciju licitiranja cijene po kliku (CPC), plaćate samo kada netko klikne na vaš oglas, a ne kada se oglas prikaže.

Vi odlučujete koliko ste spremni mjesečno potrošiti, a nikad vam neće biti naplaćeno više od tog iznosa.

Analizirajte što u vašem oglasu ima učinka i iskoristite

Pratite Prikaz izvješća o izvedbi oglasa – pogledajte koliko se novih korisnika povezalo s vašom tvrtkom putem vašeg oglasa, odakle su i ostalo.

Upotrijebite prednosti AdWords alate kako biste uredili i poboljšali oglas te povećali broj mogućih korisnika koji kontaktiraju vašu tvrtku.

Nudimo vam:

  • mogućnost pokretanja i vođenja Google Adwords kampanje
  • formiranje ključnih riječi za Google Adwords oglašavanje
  • kreiranje oglasa za internet oglašavanje
  • definiranje ciljne skupine za internet marketing
  • praćenje učinka odnosno rezultata za digitalno oglašavanje

Zatražite ponudu za Google Adwords

/
Bruckom Logo