Uz SEO - Search engine optimization povećajte vidljivost svoje stranice i bolju poziciju na tražilicama, a samim time i bolju posjećenost weba.
Najbolje pozicionirane stranice na tražilicama su sadržajno bogate, kvalitetne i usmjerene na korisnike. Ukoliko je sadržaj stranice opsežan i bogat on privlači korisnike na vaše web stranice, što znači da s drugih web stranica na vaše stranice dolazi i dodatni promet. Važno je znati da tražilice još uvijek rangiraju web stranice prema linkovima koji s drugih stranica vode na vaše stranice.
Želite li napraviti dobar SEO potrebno je staviti naglasak na više tehničkih elemenata poput dorada koda, HTML semantika, brzina učitavanja i ponajviše dobar sadržaj. Veliku ulogu imaju ljudi koji se bave samo s izradom tekstualnog i marketinškog sadržaja. Ukoliko se želite najbolje izraziti i istaknuti najbitnije, tada to učinite s informativnim i relevantnim tekstom za korisnika povezan s određenim ključnim riječima, ali ne zloupotrebljavati količinu riječi jer je to prepoznatljivo.
Naslov treba biti definiran točno i jasno te upućivati na to što se nalazi na stranici, odnosno potrebno je izbjegavati naslove i ključne riječi koji nisu povezani sa sadržajem stranice.
Metaopis treba biti konkretan i relevantan ciljanom korisniku jer se time povećavaju šanse da će kliknuti upravo na vašu stranicu. Kako bi metaopis bio prikazan u cijelosti, poželjno je da tekst metaopisa bude do 150 znakova jer će ostatak biti prekinut trima točkicama.
Prilikom pisanja tekstova treba voditi računa da su sistematizirani prema “pravilima Googlea”.
Preporučljivo je da članci budu oblikovani u paragrafima, čime će tekst biti pregledniji za korisnika i čitanje, a Google uvijek “nagrađuje” ono što je dobro za korisnika. Također treba voditi računa o oblikovanju sadržaja prema SEO smjernicama.
Tekstovi se pišu za korisnika, a ne za tražilice, što znači ne pretjerivati s ponavljanjem ključnih riječi jer Google i to prepoznaje te negativno ocjenjuje. Dobro ih je istaknuti i boldati. Umjesto linkanja generičkih izraza poput “saznajte više” napisati npr. “saznajte više o dnevnoj kremi”
Kako bi korisnici jednostavno pristupili sadržaju, navigacija treba biti jasna i vidljiva sa svih stranica. Pravilo je što manje klikova do krajnje informacije.
URL ne smije biti generički ukoliko želite bolju poziciju na tražilicama. Izbjegavati kombinaciju znakova, brojeva i slova već koristite ključne riječi i konkretne naslove teksta, poput http://www.bruckom.hr/izrada-web-stranica, a ne http://www.bruckom.hr/#12345
Ostvarite što bolju poziciju na tražilicama i uz slike dodajte tekstualni opis koji je u skladu s onim što slika prikazuje, kratke i informativne ključne riječ u obliku ALT fraze.
Kada netko pretražuje slikovni sadržaj na Googleu, možda će ga privući slika s vaše stranice na koju će kliknuti zahvaljujući upravo dobrom opisu slike.
Stranica s greškom se često poistovjećuje s “greška 404” iako je to samo jedna od mogućih grešaka. Dobro je napraviti generičku stranicu za greške i kad ju korisnik već dobije klikom na sadržaj za koji stranica ne postoji, ponuditi mu mogućnost što može dalje poput prijaviti grešku, vratiti se na naslovnicu, odabrati usluge ili proizvode i sl.