menu

Dizajn plakata

Jumbo plakat, poster ili bilboard je tiskani materijal koji je većih dimenzija, a najčešće se koristi u promociji raznih proizvoda, usluga ili događaja.

Uspješnost dizajna jumbo plakata, postera ili bilboarda je kad njegova poruka bude zamijećena od strane vozača pri prosječnoj brzini. U dizajnu jumbo plakata postoji jedno pravilo koje glasi: “7 riječi ili manje!” jer toliko riječi uspije pročitati jedan prosječni putnik u vozilu. U praksi zna biti i drugačije, što naravno ovisi o klijentu koji želi dodati još i još informacija… “neka se nađe kad se već dizajnira ogromni plakat.”

Osnovne smjernice dizajna billboarda ili jumbo plakata su:

  • Kvalitetna fotografija – visoke rezolucije (razlučivosti) i to u mjerilu 1:1, 300 dpi (točaka po inchu)
  • Količina informacija – komunicira se 1 poruka koja treba biti kratka i jasna, idealno je do 7 riječi kako bi se mogla pročitati iz automobila. Dakle, treba voditi računa da je medij vanjskog oglašavanja u vidnom polju primatelja nekoliko sekundi.
  • Kontrast – plakat treba biti dobro vidljiv i čitljiv s udaljenosti, najčešće iz vozila u pokretu. Znači, važna je boja podloge, boja teksta te njihov odnos.
  • Tipografija ili font – treba odabrati dobro čitljiv font

Zatražite ponudu za dizajn plakata

/
Bruckom Logo