Dizajn plakata
Jumbo plakat, poster ili bilboard je tiskani materijal koji je većih dimenzija, a najčešće se koristi u promociji raznih
proizvoda, usluga ili događaja.
Uspješnost dizajna jumbo plakata, postera ili bilboarda je kad njegova poruka bude zamijećena od strane vozača pri prosječnoj
brzini. U dizajnu jumbo plakata postoji jedno pravilo koje glasi: “7 riječi ili manje!” jer toliko riječi uspije
pročitati jedan prosječni putnik u vozilu. U praksi zna biti i drugačije, što naravno ovisi o klijentu koji želi
dodati još i još informacija… “neka se nađe kad se već dizajnira ogromni plakat.”
Osnovne smjernice dizajna billboarda ili jumbo plakata su:
-
Kvalitetna fotografija
– visoke rezolucije (razlučivosti) i to u mjerilu 1:1, 300 dpi (točaka po inchu)
-
Količina informacija
– komunicira se 1 poruka koja treba biti kratka i jasna, idealno je do 7 riječi kako bi se mogla pročitati iz
automobila. Dakle, treba voditi računa da je medij vanjskog oglašavanja u vidnom polju primatelja nekoliko sekundi.
-
Kontrast
– plakat treba biti dobro vidljiv i čitljiv s udaljenosti, najčešće iz vozila u pokretu. Znači, važna je boja
podloge, boja teksta te njihov odnos.
-
Tipografija ili font
– treba odabrati dobro čitljiv font
Zatražite ponudu za dizajn plakata