Web shop ili web trgovina
Nudimo cjelovita E-commerce rješenja uz CMS - Content Management System ili sistem upravljanja sadržajem koji vam
pruža mogućnosti samostalnog upravljanja sadržajem.
Izrada web shopa ili web trgovina se odnosi na poslovanje preko interneta.
Web shop stranice se dijele u dvije osnovne kategorije:
-
Business to customer web shop stranice - to su stranice namijenjene poslovanju s klijentima ili fizičkim osobama
-
Business to business web shop stranice - su web stranice namijenjene kupovini, prodaji i razmjeni podataka između
poduzeća
Neke od prednosti izrade web shopa u odnosu na klasičan shop:
-
Integracija sustava sigurne i automatizirane naplate (kartice, obročno plaćanje, pauzećem, internet bankarstvom
ili općim uplatnicama). Mogućnost naplate putem kreditnih kartica, American Express, Diners, Visa, Discovery i
debitnim karticama odnosno karticama za tekući račun kao što su Maestro, Mastercard, Visa i dr. Povezivanje sa
svim bankama u Hrvatskoj i svijetu kao što su: Zagrebačka banka, Privredna banka, Reifesen bank, Erste banka,
HPB i druge manje banke.
-
Konfiguracija proizvoda sa svim tehničkim karakteristikama i fotogalerijom, video galerijom, detaljnim opisom
-
Grupirani proizvodi - ukoliko se prodaju setovi ili paketi proizvoda, u ovaj proizvod moguće je dodati
pojedinačne proizvode te tako kreirati paket proizvoda za kupca
-
Proizvodi na akciji - definiranje akcijskih cijena u vremenskom intervalu, popuste na količine, popuste na kupnju
više proizvoda, popuste za kupce koji su već kupovali, popuste za distributere ...
-
Korisničke stranice za određene kategorije korisnika. S kategorizacijom korisničkih prava gdje odlučujete ono
što ćete nuditi prijavljenim korisnicima ili distributerima
-
Automatizacija internet shopa i komunikacija između kupca kojem nakon naplate stiže potvrdni e-mail, te u isto
vrijeme stiže vama drugi koji vas informira tko je kupio, što i na koju adresu treba dostaviti paket
- Postavljanje cijena za dostavu ovisno o lokaciji na koju se šalje proizvod
- Višejezičnost - mogućnost dodavanja broja jezika po želji
- Struktura web shopa - dodavanje kategorija i podkategorija
-
jednostavno održavanje web shopa uz samostalno dodavanje novih proizvoda, punjenje sadržajem, korekcija cijena,
postavljanje akcija i dr.
Kako privući kupce?
Cilj web trgovine je obuhvatiti više poslovnih radnji: ubrzati i olakšati vođenje trgovine poput dodavanja novih
proizvoda, uvid u statistike kupaca, povezanost sa skladištem, povećati vidljivost na Internetu što direktno utječe
na prodaju. Kako bi se to postiglo potreban je dobar opis proizvoda uz kvalitetnu fotografiju proizvoda, video
prezentacije, tekst, a sve kako bi kupcima dali dovoljno informacija na temelju kojih se mogu odlučiti na kupnju.
Kad je sve to dobro odrađeno, još uvijek jedan od najvećih problema je kako privući kupce, kako da uopće saznaju za
vas. Objava web trgovine ne može napraviti čuda u kratkom roku. bez obzira što je napravljen i
SEO koji će kao dio stranice privući korisnike nakon nekog vremena, no ni on nije svemoćan.
Postoji puno načina kako to učiniti poput pisanje bloga, pokretanja foruma, društvene mreže, a jedan od oglasa s
najvećim učinkom je svakako Google AdWords.
Zatraži ponudu za web shop