“Landing page” su posebno izrađene stranice na koju korisnici dolaze potaknuti nekim plaćenim oglasom, a žele se upoznati s novim proizvodom, događanjima, novom uslugom…
To je u stvari stranica na koju dovodimo veći broj posjetitelja bez obzira na koji način i preko kojeg medija dolaze, a kako je to njihov prvi kontakt s vašom stranicom ona treba biti što bolja.
Kako bi landing page bila kvalitetna, treba zadovoljiti osnovne elemente:
Naslov stranice i kratki opisni dio mora biti potpuno jasan, jednostavan, informativan i zanimljiv kako bi na prvi pogled zadržao korisnika i “prisilio ga” da pročita.
Landing page treba sadržavati samo osnovne info, a nikako biti pretrpana s previše informacija, korisnika treba zaintrigirati i onda prepustiti da sam pronalazi daljnje informacije
Koristiti obični riječnik koji je poznat svima, a ne previše stručne izraze koje razumije samo jedan dio posjetitelja.
Ukoliko je korisnik pronašao i kliknuo na plaćeni oglas koji prodaje neku uslugu ili proizvod, onda ga treba odvesti upravo na tu stranicu, nikako na index ili naslovnu stranicu jer preveliko traženje i ne snalaženje dovodi do mogućnosti da korisnik ode s vaše stranice.
Neka vaš landing page kao i web stranica izgleda vjerodostojno i neka posjetitelju ulijeva povjerenje.
Dizajn treba biti prozračan, čist, profesionalan, upotpunjen sadržajem koji nudi dovoljno informacija o vama i vašem poslovanju, uključujući kontakt podatke, fizičku adresu i telefonski broj.
Pokušajte zadržati posjetitelja na web shopu tako što ćete mu uvijek ponuditi alternativu. Primjerice, za web shopove vrijedi pravilo da prikažete slične proizvode onima koje posjetitelj pregledava ili dodatne proizvode koje su drugi kupci prije njega stavili u košaricu zajedno s glavnim proizvodom. Dakle, ukoliko je posjetitelj došao pogledati žensku smeđu torbu, možete kao alternativu ponuditi slične torbu istog brenda ili istog cjenovnog razreda.
Jasno poručite vašim posjetiteljima što očekujete od njih - poziv na akciju!
Ako prodajete neki proizvod, neka gumb za kupovinu bude lako uočljiv, ili ako želite prijavu na newsletter, navedite točno što trebaju učiniti.
Konverzija je svaka akcija koju želite da posjetitelj napravi, a učinkovitost landing pagea te cjelokupne kampanje se ocjenjuje po broju konverzija koje ste uspjeli ostvariti.
Ukoliko ste imali namjeru prodati neki proizvod ili uslugu, ponuditi pdf cjenik ili brošuru, dijeljenje na društvenim mrežama i sl., sve su to konverzije, a ukoliko nisu polučile prave rezultate zapitajte se u ispravnost landing pagea.
Pošto je cilj landing pagea konverzija, odnosno da posjetilac ostavi svoje podatke i klikne na gumb kojim se ovi podaci šalju na vaš email ili automatski upisuju u bazu podataka, ne treba mu odvlačiti pažnju dodatnim informacijama.
Forma je osnova za konverziju, a preporuka je da se uzmu samo osnovni podaci korisnika: ime, prezime i e-mail.
Preporuka je da se klijentu zahvalite na naporu koji je uradio i ostavio vam svoje podatke, a stranica ima višestruku vrijednost pošto se preko može pratiti analitika weba, postaviti ciljeve u Google analitici i pratiti stupanj konverzije.
Putem društvenih mreža. Omogućite posjetiocima da lakše dijele vaš sadržaj putem facebooka, twittera, google plusa, linkedina… integrirajte vaše profile na društvenim mrežama s vašim webom, dozvolite da vas ljudi lako nađu i prate.